- الوداری، حسن، (1384)، بازاریابی و مدیریت بازار، چ دوم، انتشارات دانشگاه پیام نور، کاتلر، فیلیپ و گری آرمسترانگ، (1385)، اصول بازاریابی ، ترجمه  بهمن فروزنده، چ هفتم، نشر آموخته.
                                                                                                                - دفت، (1381)، مبانی تئوری و طراحی سازمان، مترجم: علی پارسائیان و محمد اعرابی، چ دوم، دفتر پژوهشهای فرهنگی.
                                                                                                                - دنیادیده، (1379)، علی؛ بررسی علل سقوط ارزش اقتصادی فرش دستباف ایران در بازارهای اروپا،مرکز تحقیقات فرش دستباف ایران.
                                                                                                                - کاتلر، فیلیپ،(1382)، مدیریت بازاریابی، تجزیه و تحلیل، برنامهریزی، اجرا و کنترل، مترجم: بهمن فروزنده، انتشارات آتروپات.
                                                                                                                - کاتلر، (1379)، فیلیپ و گری آرمسترانگ، اصول بازاریابی، مترجم: علی پارسائیان، انتشارات ادبستان.
                                                                                                                - ونوس، داور  و همکاران، (1385 )،  تحقیقات بازاریابی : نگرشی کاربردی، انتشارات سمت یاوری، حسین، (1373)، نگاهی به قابلیتهای فرش دستباف از  نظر ایجاد اشتغال مولد و درآمد،  مجله تعاون، شماره 35، ص 14 تا 17.
                                                                                                                - Anderson, E, Day GS , Ranga VK (1997)," Strategic channel design". Sloan Manage Review ; 38: 59-69 (summer).
                                                                                                                - Cho, S., Baek, S., & Kim, J. (2007), Exploring artificial intelligence based data fusion for conjoint analysis. Expert systems with Applications, 32 (1), 1-11.
                                                                                                                -Czinkota MR, Ronkainen IA.(1998) International marketing forth worth , TX: The Dryden Press.
                                                                                                                - Jaworksi BJ, Kohli Ak (1993). Market orientation, antecedents and consequences J Mark; 57(3): 53-70 [July].
                                                                                                                - Maurer and Liu, (2007), Developing effective e-recruiting websites: Insights for managers from marketers, Business Horizons 50 (4)(2007), PP. (305-314).
                                                                                                                - Rust Roland T, Thompson Debora V (2006). How does marketing strategy change in a service- based world? The service- dominant Logic of Marketing. Armonk, NY: M.E. sharpe.
                                                                                                                - Vargo Stephenl, Lusch Robert F.(2004), Evolving to a new dominant Logic for marketing. J Mark; 68 (1): 1-17.