آذر، عادل و غلامزاده، رسول (1398). کمترین مربعات جزئی. تهران: انتشارات نگاه دانش.
                                                                                                                دهقانی سلطانی، مهدی و یوسفی، حامد (1398). مروری بر مفاهیم و مدلهای کارآفرینی. 
اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد، تهران. 
https://civilica.com/doc/968350.
زینیوندمقدم، رضا؛ باقرزاده، محمدرضا؛ قلی پور کنعانی، یوسف؛ متانی، مهرداد و عارفنژاد، محسن (1400). طراحی مدل اجرای خطمشیهای وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش مدلسازی ساختاری تفسیری. خطمشی گذاری عمومی در مدیریت، 12(2)، 67-84 https://journals. srbiau.ac.ir/article_18200.html.
                                                                                                                علوی، سید مسلم؛ رعنایی کردشولی، حبیباله؛ علیمحمدلو، مسلم و سلیمی، قاسم (1400). طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری جامع. 
مدیریت و برنامه ریزی در نظامهای آموزشی، 14(1)، 213-245 
https://mpes.sbu.ac.ir/article_100668.html.
علیآبادی، ابراهیم؛ عزیزی، محمد؛ عالم تبریز، اکبر و داوری، علی (1397). شناسایی موانع اجرای خطمشیهای کارآفرینی و نوآوری در برنامههای توسعه جمهوری اسلامی ایران. 
ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 8(3)، 95-132 
https://www.sid.ir/paper/223422/fa.
محمدی، اکبر؛ صدقیانی، مهدی؛ یدالهی، میلاد و البدوی، امیر (1397). شناسایی بازیگران کلیدی در توسعه اکوسیستم نوآوری صنعت پاییندست پتروشیمی ایران. 
رشد فناوری، 14(54)، 36-45 
http://roshdefanavari.ir/Article/20556.
References
                                                                                                                Alavi, S.M., Ranaei Kordshouli, H.A., Alimohammadlou, M., & Salimi, G. (2021). Designing a third generation university governance model using total interpretive structural modeling. 
Journal of Management and Planning In Educational System, 14(1), 213-254 
https://mpes.sbu.ac.ir/article_100668.html?lang=en [In Persian].
Aliabadi, I., Azizi, M., Alamtabriz, A., & Davari, A. (2017). Identifying obstacles to the implementation of entrepreneurship and innovation policies in the development programs of the Islamic Republic of Iran. 
Innovation and Creativity in Human Sciences, 8(3), 95-132 
https://www.sid.ir/paper/223422/fa [In Persian].
Azar, A., & Gholamzadeh, R. (2018). Partial least squares. Tehran: Negah Danesh Publications [In Persian].
                                                                                                                Crow, M.M., Whitman, K., & Anderson, D.M. (2020). Rethinking academic entrepreneurship: university governance and the emergence of the academic enterprise. 
Public Administration Review, 80(3), 511-515 
https://doi.org/10.1111/puar.13069.
Cheng, C.H., & Lin, Y. (2002). Evaluating the best main battle tank using fuzzy decision theory with linguistic criteria evaluation.
 European Journal of Operational Research,
 142(1), 174-186 
https://doi.org/10.1016/S0377-2217(01)00280-6.
Dalmarco, G., Hulsink, W., & Blois, G. V. (2018). Creating entrepreneurial universities in an emerging economy: Evidence from Brazil.
 Technological Forecasting and Social Change,
 135, 99-111 
https://doi.org/10.1016/j.techfore.2018.04.015.
Dehghani Soltani, M., & Yousefi, H. (2018). An overview of entrepreneurship concepts and models. 
The First International Conference on Knowledge Management, Blockchain and Economics, Tehran. 
https://civilica.com/doc/968350 [In Persian].
Figueroa Huencho, V., Lagos Fernández, C., Manriquez Hizaut, M., & Rebolledo Sanhueza, J. (2020). Implementation challenges in public policies towards indigenous peoples: the impact of health policies in urban contexts. 
Journal of Intercultural Studies,
 41(4), 405-423 
https://doi.org/10.1080/07256868.2020.1779201
Fichter, K., & Tiemann, I. (2018). Factors influencing university support for sustainable entrepreneurship: Insights from explorative case studies. Journal of Cleaner Production, 175, 512-524
                                                                                                                Heaton, S., Siegel, D.S., & Teece, D.J. (2019). Universities and innovation ecosystems: a dynamic capabilities perspective. 
Industrial and Corporate Change, 28(4), 921-939 
https://doi.org/10.1093/icc/dtz038.
Manna, P., & Moffitt, S.L. (2021). Traceable tasks and complex policies: When politics matter for policy implementation.
 Policy Studies Journal,
 49(1), 190-218 
https://doi.org/10.1111/psj.12348.
Maysami, A., Mohammadi Elyasi, G., Mobini Dehkordi, A., & Hejazi, S.R. (2018). The dimensions and components of technological entrepreneurship ecosystem in Iran. 
Journal of Technology Development Management, 
5(4), 9-42 
https://jtdm.irost.ir/article_713.html?lang=en [In Persian].
Mohammadi, A., Sadaghiani, M.,Yadollahi, M., Albadvi, A. (2018). .Identifying the key actors of innovation ecosystem in downstream petrochemical industry of Iran. 
Roshd -e- Fanavari, 54(14), 36-45 
http://roshdefanavari.ir/en/Article/20556 [In Persian].
Mousavi, S.H., Salehi Omran, I., Farasatkhah, M., & Towfighi, J. (2018). Providing a model for development of entrepreneurial university in Iran. 
Iranian Journal of Engineering Education, 19(76), 1-28 
https://doi.org/10.22047/ijee.2018.98838.1481 [In Persian].
Wang, M., Soetanto, D., Cai, J., & Munir, H. (2022). Scientist or entrepreneur? Identity centrality, university entrepreneurial mission, and academic entrepreneurial intention. 
The Journal of Technology Transfer,
 47(1), 119-146 
https://link.springer.com/article/10.1007/s10961-021-09845-6.
Zainivandamghaddam, R., Bagherzadeh, M.R., Qalipour Kanani, Y., Matani, M., & Arefnejad, M. (2021). Designing a model for the implementation of the policies of the ministry of education using the interpretive structural modeling method. 
Public Policy in Management, 12(2), 67-84 
https://journals.srbiau.ac.ir/article_18200.html [In Persian].