آذر، عادل و مؤمنی، منصور. (1381). «آمار و کاربرد آن در مدیریت». تهران، انتشارات سمت.
اشفعی، محمدصادق، شیخانی، سعید. (1377). «کارتهای بانکی و چگونگی استفاده از آنها در جمهوری اسلامی ایران». پژوهشکده پولی و بانکی.
جعفرپور، محمود و آماده، حمید. (1386). «بانکداری الکترونیک؛ بررسی موانع و راهکارهای توسعۀ آن در کشور». مجموعه مقالات اولین کنفرانس بینالمللی شهر الکترونیک، تهران، ص 24.
جعفرپور، محمود و آماده، حمید. (1388). «بررسی موانع و راهکارهای توسعة بانکداری الکترونیکی در بانکهای خصوصی کشور». فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران؛ سال نهم، شماره 2(پیاپی 36)، صفحات 13-38.
جعفرپور، محمود و آماده، حمید. (1388). «تبیین موانع و راهکارهای توسعه بانکداری الکترونیکی در چارچوب سند چشمانداز ایران 1404». فصلنامه علمی پژوهشی دانش و توسعه دانشگاه فردوسی مشهد؛ سال شانزدهم، ش 26، صص 1-43.
حسنزاده علی و فروغ پورفرد. (1381). «بانکداری الکترونیکی». نشریه انقلاب اسلامی، ش 101، ص 54.
سرایی، حسن. (1382). «مقدمهای بر نمونهگیری در تحقیق». سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)؛ ص 133.
شیخانی، سعید. (1385). «بانکداری الکترونیک و راهبردهای آن در ایران». تهران: انتشارات مؤسسه تحقیقات پولی و بانکی.
Ajzen, L., Fishbein, M. (1980). Understanding Attitudes and Predicting Social Behavior, Prentice- Hall Inc, 84.
Buellingen, F., Woerter, M. (2004). Development perspective, firm strategies and application in mobile commerce, Journal of Business Research , 57, 1402-1408.
Compeau: Deborah, Higgins. Christopher a. (1999) social cojnitive theory and individual reactions to computing technology: A long itudinal study, MIS Quaruerly, 23.
Davis, F.D. (1989). Perceived Usefullness, Perceived Ease of Use and User Acceptance of Information Technology, MIS Quarterly, 13(3), 319-339.
Davis, F.D.(1993). User Acceptance of Information Technology: System Characteristics, User Perception and Behavior Impacts, International Journal of Man-Machine Studies, 38(5), 475-487.
Davis, F.D., Bagozzi, R.P.(1989). User acceptance of computer technology a comparision of two theoretical models. Mnagement Science,.35(8), 982-1001.
Igbaria, Magid & etal (1996). Motivational Model of Microcomputer, Journal of Management Information Systems, 13(1), 14-27.
Karjaluoto, H., Mattila, M., Pento, T. (2003), Internet banking adoption among mature customers: early majority or laggards?, Journal of Services Marketing, 17(5), 514-526.
Liu, Shin-ping, Tucker, Dennis., Koh, Chang E., Kappleman, Leon, (2003). Standard User Interface in E-Commerce Sites, Industrial Management & Data Systems Journal, 103(8), 600-610.
Pikarainen, T., Pikkarainen, K., Karjaluto, H., Pahnila, S. (2004). Consumer acceptance of Online banking: an extension of the technology acceptance model. Internet Research Journal. 14(3), 224-235.
Shih, Ya- Yueh.Fang, K woting (2004).The Use of a decomposed theory of planned behavior to study Internet banking in Taiwan, Internet Research Journal, 14(3), 213.
Suoranta, M., Mattila, M. (2004). Mobile banking and consumer behavior: New insights into the diffusion pattern, Journal of Financial Services Marketing, 8, 354-366.
Venkatesh, Viswanath, and et al., (2003),User Acceptance of Information Technology: Toward a Unified View, MIS Quarterly, 27(1), 425-478.
Wang, S., Wu, J. (2005). What drives mobile commerce? An empirical evaluation of the revised technology acceptance model. Journal of Inormation & Management. 42, 122-134.